Καλώς ορίσατε

Στο συγκεκριμένο blog θα δείτε αναρτήσεις που έχουν σχέση με τη μουσικοθεραπεία κι όποιου άλλου τύπου θεραπεία μπορεί να υπάρχει.

Καλή περιήγηση.


Κυριακή 15 Μαρτίου 2009

Δελτίο Τύπου

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΔΥΣΛΕΞΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ
Διεύθυνση Επικοινωνίας:
Χαλάτσογλου Μηλιώνη Λία
Ι. Αγγελοπούλου 58, Θεσσαλονίκη 54352
Τηλ. 2310935352, 2310449554,, κιν. 6944350201, 6947347492, φαξ. 2310453543
.
.
Αριθμ. Πρωτοκ. 24
Θεσσαλονίκη 26-2-09
.
Προς Υπουργείο Παδείας
Ο.Λ.Μ.Ε
Δ.Ο.Ε
Πανελλήνια Ένωση Ειδικών Παιδαγωγών
.
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
.
Η ομοσπονδία μας εκφράζει την αντίθεσή της και καταγγέλλει την μεθοδευμένη, ιδιωτική επί της ουσίας, αλλά και τύποις κρατικοφανή επιμόρφωση των εκπαιδευτικών μέσω των 400 ωρών σεμιναρίων, την οποία έχουν στήσει ανά την επικράτεια πανεπιστημιακοί, κάνοντας χρήση της σφραγίδας και της υπογραφής της κρατικής τους θέσης στα πανεπιστήμια και όχι της συνείδησης και της ευθύνης όπως επιτάσσει η θέση τους.
.
Η εφαρμογή του νόμου 3699/08 στερείται ως διαφαίνεται ισοπολιτείας, με την υποσχόμενη ισοδύναμη κατάρτιση των εκπαιδευτικών στην ειδική αγωγή μέσω 400ωρών σεμιναρίων με αυτή της φοίτησης στα παιδαγωγικά τμήματα ειδικής αγωγής, όπως και αυτής της διετούς φοίτησης στα διδασκαλεία α’ και β’/θμιας εκπαίδευσης.
.
Ο φορέας μας καταγγέλλει την στάση της πανεπιστημιακής κοινότητας και ιδιαίτερα αυτή των συμμετεχόντων στην εκμετάλλευση της αγωνίας των εκπαιδευτικών για επαγγελματική αποκατάσταση προς ίδιον οικονομικό όφελος εις βάρος της πολυπαθούς ειδικής αγωγής.
.
Πρωτίστως όμως καταγγέλλουμε την αχαρακτήριστη στάση του Υπουργείου Παιδείας, το οποίο δεν ηγείται της επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών ώστε να έχει και την ευθύνη. Η άνευ ελέγχου επιμόρφωση αυτού του τύπου, εμπεριέχει πολλούς κινδύνους, επιπόλαιας και ανεύθυνης επιμόρφωσης με αποτέλεσμα την ημιμάθεια η οποία ως γνωστόν θολώνει, μπερδεύει και παραπλανεί και τους γονείς αλλά και την εκπαιδευτική κοινότητα.
.
Θεωρούμε πως μόνο η επιστημονική προσέγγιση της ειδικής αγωγής έξω από συμφέροντα και μικροπολιτικές θα μπορέσει να βοηθήσει την ειδική αγωγή.
.
Τέλος καλούμε το Υπουργείο:
.
1. Nα δημιουργήσει άμεσα τις προϋποθέσεις λειτουργίας των διδασκαλείων Α’/Β//θμιας
2. Να αναλάβει υπό την αιγίδα του την επιμόρφωση δια μέσου των 400 ωρών σεμιναρίων, ειδάλλως να αποσυρθεί από το νομοσχέδιο η διάταξη αυτή,
3. Να γίνει σαφής η διάκριση μεταξύ ειδίκευσης και επιμόρφωσης καθ΄ ότι προκύπτουν επαγγελματικά δικαιώματα τα οποία μπερδεύουν τους γονείς.
4. Και τέλος η επιμόρφωση να γίνει σε όλους του εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων επάνω στην ειδική αγωγή.
.
.
Με βάση την δημοσιοποίηση που έχει γίνει, αναλυτικότερα υλοποιούνται:
.
-Από το Εργαστήριο Πειραματικής Παιδαγωγικής του Τμήματος Φιλοσοφίας-Παιδαγωγικής-Ψυχολογίας, του Πανεπιστημίου Αθηνών.
-Από τη Μονάδα Εφηβικής Υγείας της Β’ Παιδιατρικής Κλινικής του Πανεπιστημίου Αθηνών σε συνεργασία με το ΚΕΑΤ
-Από το Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας σε συνεργασία με την Ένωση Ελλήνων Φυσικών (5 τμήματα, σύνολο επιμορφούμενων περίπου 600 άτομα)
-Από το Συμβουλευτικό Σταθμό Ψυχολογικής Υποστήριξης του Πανεπιστημίου Αιγαίου
-Από το Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας
-Από το Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης σε συνεργασία με την Ένωση Ελλήνων Φυσικών.
-Από το Τμήμα Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας.
.
.
Η ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ
Χαλάτσογλου Μηλιώνη Λία
Μπάρου Γεωργία

Δεν υπάρχουν σχόλια:


listen...

Pedro was born blind and unable to talk, walk or do many other things