Καλώς ορίσατε

Στο συγκεκριμένο blog θα δείτε αναρτήσεις που έχουν σχέση με τη μουσικοθεραπεία κι όποιου άλλου τύπου θεραπεία μπορεί να υπάρχει.

Καλή περιήγηση.


Κυριακή 15 Μαρτίου 2009

Ανακοινώσεις Συλλόγων

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ «Ο ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ»
Πληρ/ρίες: Αγαπητός Θανάσης
Τηλ. σχολείου: 2310310855
Τηλ. σπιτιού: 2310918283
Τηλ. Κινητό: 6976281776
.
.
.
ΠΡΟΣ: Τη Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Θεσσαλονίκης
ΚΟΙΝ.: Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Αν. Θεσσαλονίκης
1ο Γρ. Π.Ε. Αν. Θεσσαλονίκης
Εφημερίδες Θεσσαλονίκης
Τα μέλη του συλλόγου μας
στα σχολεία τους
.
Θεσσαλονίκη: 3-3-2009
Α.Π. 11
.
.
Θέμα: «Καταγγελία για τα προβλήματα σχολικής στέγης του Συλλόγου μας»
.
.
Το ΔΣ του Συλλόγου μας ομόφωνα καταγγέλλει ότι παρά τις από 5ετίας υποσχέσεις και τις εξαγγελίες της Νομαρχίας, για μια ακόμη σχολική χρονιά τα προβλήματα σχολικής στέγης σχολείων του Συλλόγου μας παραμένουν και οξύνονται, δημιουργώντας ασφυκτικές συνθήκες λειτουργίας και διδασκαλίας. Με συσσώρευση μαθητών σε υπεράριθμα τμήματα, κατάργηση αιθουσών Η/Υ όπως και εργαστηρίων φυσικής και μετατροπή τους σε αίθουσες διδασκαλίας, ανυπαρξία όχι μόνο κάθε υποδομής για τη λειτουργία χώρων ενισχυτικής διδασκαλίας, τμημάτων ένταξης, αλλά ουσιαστικά τη μη λειτουργία αυτών, παρά τις κατά καιρούς αντίθετες διακηρύξεις της ηγεσίας του υπουργείου Παιδείας και της διοίκησης της εκπαίδευσης.
.
Αναλυτικότερα, τονίζουμε ότι κανένα από τα έργα στα σχολικά συγκροτήματα 4ο και 85ο, 6ο και 90ο, 14ο και 107ο και 5ου δεν έχει ολοκληρωθεί, παρά το σχεδιασμό και τις υποσχέσεις πέντε ετών. Στο μοναδικό σχολικό συγκρότημα που τα έργα ξεκίνησαν, 14ο και 107, σταμάτησαν εδώ και 10 σχεδόν μήνες λόγω έλλειψης επαρκούς χρηματοδότησης από τη Νομαρχία Θεσσαλονίκης και ξεκίνησαν πάλι πριν λίγες μέρες Ως συνέπεια δύο από τα σχολικά συγκροτήματα λειτουργούν σε βάρδια και στα υπόλοιπα οι συνθήκες λειτουργίας και διδασκαλίας είναι επιεικώς άθλιες.
.
Στις επανειλημμένες παραστάσεις του ΔΣ του Συλλόγου μας στις αρμόδιες αρχές, αντινομάρχη Παιδείας και διοίκηση της εκπαίδευσης οι υποσχέσεις περίσσευαν με προβαλλόμενη τη δικαιολογία της έλλειψης των απαραίτητων κονδυλίων και την αδυναμία των υπηρεσιών της Νομαρχίας να υλοποιήσουν σε ικανοποιητικό χρόνο τα στάδια των έργων, από την μελέτη μέχρι και την προκήρυξη, λόγω έλλειψης προσωπικού. Η δε διοίκηση της εκπαίδευσης φαίνεται ότι περιμένει να λυθεί το όλο θέμα με την αναμενόμενη μείωση του αριθμού των μαθητών στην περιοχή. Βέβαια για να ικανοποιήσει το σχεδιασμό του υπουργείου για μείωση της διπλοβάρδιας στα σχολεία προχωρά κάθε χρόνο σε καταργήσεις, συγχωνεύσεις και μειώσεις της οργανικότητας των σχολείων, δημιουργώντας υπεράριθμα τμήματα, μη λαμβάνοντας υπόψη την ανυπαρξία ικανού αριθμού αιθουσών ούτε την καταλληλότητάς τους, αλλά «βολεύεται» με την «προσωρινή» κατάργηση χημείων και αιθουσών Η/Υ και τμημάτων ένταξης.
.
Είναι προφανές ότι τα παραπάνω συνδέονται με την ελαχιστοποίηση των δαπανών για την εκπαίδευση, που παρατηρείται τις τελευταίες δεκαετίες, καθώς αυτές δεν θεωρούνται άμεσα παραγωγικές. Φαίνεται πως οι πολιτικές προτεραιότητες δε συμπεριλαμβάνουν την εκπαίδευση ως σημαντικό θέμα.
.
Το Δ.Σ. του Συλλόγου ομόφωνα απαιτεί την άμεση χρηματοδότηση των έργων από τη Νομαρχία Θεσσαλονίκης, ώστε να λυθεί το σοβαρότατο πρόβλημα της σχολικής στέγης και να καταργηθεί η διπλοβάρδια στα σχολεία του Ε’ διαμερίσματος.
.
Το Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου
.
.
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ «Ο ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ» ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
.
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ – ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΙΝΙΚΗ ΔΙΩΞΗ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΕΙΟΥ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ «Η ΠΡΟΟΔΟΣ»
.
To Δ.Σ του Β’ συλλόγου εκπαιδευτικών Π.Ε. Ανατολικής Θεσ/νίκης «Ο Μ. Αλέξανδρος» εκφράζει τη συμπαράσταση και την αλληλεγγύη του στο σύλλογο Πειραιά «Η ΠΡΟΟΔΟΣ» και στους συναδέλφους-συνδικαλιστές που διώκονται επειδή αντιστάθηκαν στον σύγχρονο επιθεωρητισμό και στις αντιεκπαιδευτικές ενέργειες του συμβούλου του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου κ. Γ. Παπαγρηγορίου.
.
Για μας είναι ανεπίτρεπτο και απαράδεκτο, στέλεχος της εκπαίδευσης, να καταφεύγει στα δικαστήρια και να προσπαθεί να στραγγαλίσει τη συνδικαλιστική και εκπαιδευτική άποψη. Η κριτική και ο διαφορετικός προβληματισμός δεν αντιμετωπίζονται με το «μπαμπούλα» των δικαστηρίων.
.
Το εκπαιδευτικό κίνημα έχει δείξει πως ενωμένο και μαχητικά υπερασπίστηκε και θα συνεχίζει να υπερασπίζεται την παιδαγωγική ελευθερία και τη δημοκρατία στην εκπαίδευση καθώς και το δικαίωμα του λόγου και της κριτικής κάθε συναδέλφου και κάθε συνδικαλιστικού οργάνου.
.
Αυτές οι ενέργειες μας γυρίζουν πολλά χρόνια πίσω, στην εποχή του επιθεωρητισμού και των πολιτικών διώξεων. Δε μας φοβίζουν και δηλώνουμε πως είμαστε αποφασισμένοι να αντιμετωπίσουμε και να αποκρούσουμε συλλογικά την απαράδεκτη πρόκληση και την ποινικοποίηση των αγώνων και της συνδικαλιστικής δράσης.
.
Ζητάμε από το ΥΠΕΠΘ και το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο που είναι οι άμεσα προϊστάμενοι του κ. Γ. Παπαγρηγορίου να πάρουν θέση και να καταδικάσουν κάθε δικαστική προσφυγή και δίωξη για θέματα που αφορούν τον προβληματισμό και τις διαφορετικές απόψεις των εκπαιδευτικών και των συνδικαλιστικών τους οργάνων.
.
.
Το Διοικητικό Συμβούλιο
.
.
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ «Ο ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ»
.
Απόφαση του Δ.Σ. του Β΄ συλλόγου ΕΚΠ/ΚΩΝ Π.Ε. Ανατολικής Θεσ/νίκης «Ο Μ. ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ» για τα ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ «ΕΙΔΙΚΕΥΣΗΣ» ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ (400 ΩΡΩΝ)
.
Λίγους μόνο μήνες μετά την ψήφιση του νόμου 3699/2008, επεκτείνεται με το χειρότερο τρόπο, από τη μια, η ιδιωτικοποίηση του χώρου της ειδικής εκπαίδευσης και από την άλλη η μετατροπή των πανεπιστημίων σε επιχειρήσεις που λειτουργούν με γνώμονα τις ανάγκες της αγοράς και το κέρδος.
.
Συγκεκριμένα :
.
Σύμφωνα με το Ν.36699/2008 η παρακολούθηση σεμιναρίου 400 και πλέον ωρών οδηγεί σε πιστοποίηση ειδίκευσης και δικαίωμα τοποθέτησης σε μονάδες Ειδικής Αγωγής. Αυτή τη διάταξη εκμεταλλεύτηκαν διάφοροι φορείς, εταιρίες και σύλλογοι που έσπευσαν να καλύψουν το κενό της εκπαίδευσης και μετεκπαίδευσης πάνω στην Ε.Α.Ε. Προχώρησαν λοιπόν σε συνεργασία με πανεπιστήμια όπως Μακεδονίας, Θεσσαλίας, Καποδιστριακό, Δυτικής Μακεδονίας, Αιγαίου…, αλλά και Πανεπιστημιακά νοσοκομεία, σε ακριβοπληρωμένα προγράμματα «εξειδίκευσης» στην Ε.Α.Ε. μέσα από δαιδαλώδεις και αδιαφανείς συμπράξεις. Το κόστος συμμετοχής για κάθε ενδιαφερόμενο που συμμετέχει κυμαίνεται από 1.700 μέχρι 3.500 €.
.
Στα συγκεκριμένα σεμινάρια ο δημόσιος έλεγχος είναι ανύπαρκτος, αφού αυτά τα σεμινάρια λειτουργούν χωρίς εσωτερικό κανονισμό και δεν υπόκεινται στις γενικές συνελεύσεις των αντίστοιχων πανεπιστημιακών τμημάτων. Προφανώς οι οργανωτές και οι διδάσκοντες σ’ αυτά λογοδοτούν στη…συνείδησή τους.
.
Η διάρκεια κάθε σεμιναρίου πρέπει να είναι ετήσια, για ν’ αναγνωριστούν τα «πτυχία» που δίνουν. Μια ματιά στα προγράμματα που έχουν ήδη ανακοινωθεί αποδεικνύει ότι τα περισσότερα συρρικνώνονται στο εξάμηνο ή προσπαθούν να χωρέσουν τις 400 ώρες σε ορισμένα Σαββατοκύριακα το χρόνο στα οποία οι καταρτιζόμενοι θα πρέπει να περιφέρονται από πόλη σε πόλη.
.
Αυτό που στην ουσία προωθείται πιλοτικά με τα σεμινάρια των 400 ωρών στην Ε.Α.Ε., για όλη την εκπαίδευση και εργασία, είναι ειδικεύσεις πρόχειρες και γρήγορες που φουντώνουν κυνικά το εμπόριο ελπίδων για εργασία, μια πρακτική που αποτελεί την αποθέωση της λογικής της αγοράς, με φορείς τα ίδια τα δημόσια πανεπιστήμια και θύματα τα παιδιά.
.
Αύριο, για να καλυφθούν τα «κενά» σε οποιοδήποτε εξειδικευμένο επαγγελματικό τομέα, θα αρκούν 400 ώρες επιμόρφωσης ώστε να καταστεί κάποιος ικανός να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις του γιατρού, του ψυχολόγου, του δασκάλου.
.
Η ιστορία αυτή αφορά ολόκληρη την εκπ/κή κοινότητα και λειτουργεί σαν πειραματικό εργαστήρι για ευρύτερες ιδιωτικοποιήσεις και επιχειρηματικές δράσεις σ’ όλο το φάσμα της εκπαίδευσης. Σε λίγο η φράση «δωρεάν παιδεία» θα καταστεί το συντομότερο ανέκδοτο.
.
Είναι φανερό λοιπόν ότι όλο το εκπαιδευτικό κίνημα οφείλει να υψώσει μέτωπο αντίστασης στις πρακτικές μορφές που παίρνει η ιδιωτικοποίηση της γνώσης και των πανεπιστημίων. Συντονισμένα να απαιτήσουμε:
.
.
- Να διακοπεί η λειτουργία όλων των 400ωρων προγραμμάτων «εξειδίκευσης» τώρα!
- Να ανοίξει ο δρόμος για τη μετεκπαίδευση όλων των εκπαιδευτικών, όλων των βαθμίδων και ειδικοτήτων (εκπαιδευτικοί ειδικοτήτων, σχολικοί νοσηλευτές, ψυχολόγοι, κοινωνικοί λειτουργοί, και ειδικό βοηθητικό προσωπικό ) στα διδασκαλεία και τα παιδαγωγικά τμήματα της χώρας, με αυξημένο αριθμό εκπαιδευόμενων για να καλυφτούν οι ανάγκες στην ειδική αγωγή.
- Να αναβαθμιστούν οι σπουδές στα διδασκαλία ώστε να περιλαμβάνουν όλες τις σύγχρονες εξελίξεις στην Ε.Α.Ε με ενεργό ρόλο των μετεκπαιδευόμενων στην επιλογή και τη διαπραγμάτευση των γνωστικών αντικειμένων
- Να στελεχωθούν πλήρως όλες οι σχολικές μονάδες ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης με
μόνιμο προσωπικό με πλήρη εργασιακά και ασφαλιστικά δικαιώματα (από καθαρίστριες
και τραπεζοκόμους μέχρι εκπαιδευτικούς, ψυχολόγους, λογοθεραπευτές κλπ)
- Να διευρυνθεί ο θεσμός των τμημάτων ένταξης και να στελεχωθούν πλήρως με εκπαιδευτικούς και ειδικό επιστημονικό προσωπικό ώστε να προχωρήσει η ένταξη όσο το δυνατό περισσότερων ΑμΕΔ στο κοινό σχολείο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:


listen...

Pedro was born blind and unable to talk, walk or do many other things