Καλώς ορίσατε

Στο συγκεκριμένο blog θα δείτε αναρτήσεις που έχουν σχέση με τη μουσικοθεραπεία κι όποιου άλλου τύπου θεραπεία μπορεί να υπάρχει.

Καλή περιήγηση.


Κυριακή 15 Μαρτίου 2009

Ανακοίνωση για τα σεμινάρια 400 ωρών

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π. Ε. ΑΙΓΑΛΕΩ
Ρ. Φεραίου & Π. Π. Γερμανού Αιγάλεω 11-3-09
ΤΗΛ. – FAX : 5981935
.
Προς : Τα μέλη του συλλόγου
Κοιν. : Δ. Σ. ΔΟΕ
.
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ για τα ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ «ΕΙΔΙΚΕΥΣΗΣ» ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ (400 ΩΡΩΝ)
.
Λίγους μόνο μήνες μετά την ψήφιση του νόμου 3699/2008, επεκτείνεται με το χειρότερο τρόπο, από τη μια, η ιδιωτικοποίηση του χώρου της ειδικής εκπαίδευσης και από την άλλη η μετατροπή των πανεπιστημίων σε επιχειρήσεις που λειτουργούν με γνώμονα τις ανάγκες της αγοράς και το κέρδος.
Συγκεκριμένα :
.
Σύμφωνα με το Ν.36699/2008 η παρακολούθηση σεμιναρίου 400 και πλέον ωρών οδηγεί σε πιστοποίηση ειδίκευσης και δικαίωμα τοποθέτησης σε μονάδες Ειδικής Αγωγής. Αυτή τη διάταξη εκμεταλλεύτηκαν διάφοροι φορείς, εταιρείες και σύλλογοι που έσπευσαν να καλύψουν το κενό της εκπαίδευσης και μετεκπαίδευσης πάνω στην Ε.Α.Ε. Προχώρησαν λοιπόν σε συνεργασία με πανεπιστήμια όπως Μακεδονίας, Θεσσαλίας, Καποδιστριακό, Δυτικής Μακεδονίας, Αιγαίου…, αλλά και Πανεπιστημιακά νοσοκομεία, σε ακριβοπληρωμένα προγράμματα «εξειδίκευσης» στην Ε.Α.Ε. μέσα από δαιδαλώδεις και αδιαφανείς συμπράξεις. Το κόστος συμμετοχής για κάθε ενδιαφερόμενο που συμμετέχει κυμαίνεται από 1.700 μέχρι 3.500 €.
.
Στα συγκεκριμένα σεμινάρια ο δημόσιος έλεγχος είναι ανύπαρκτος, αφού αυτά τα σεμινάρια λειτουργούν χωρίς εσωτερικό κανονισμό και δεν υπόκεινται στις γενικές συνελεύσεις των αντίστοιχων πανεπιστημιακών τμημάτων. Προφανώς οι οργανωτές και οι διδάσκοντες σ’ αυτά λογοδοτούν στη συνείδησή τους.
.
Η διάρκεια κάθε σεμιναρίου πρέπει να είναι ετήσια, για ν’ αναγνωριστούν τα «πτυχία» που δίνουν. Μια ματιά στα προγράμματα που έχουν ήδη ανακοινωθεί αποδεικνύει ότι τα περισσότερα συρρικνώνονται στο εξάμηνο ή προσπαθούν να χωρέσουν τις 400 ώρες σε ορισμένα Σαββατοκύριακα το χρόνο στα οποία οι καταρτιζόμενοι θα πρέπει να περιφέρονται από πόλη σε πόλη.
.
Αυτό που στην ουσία προωθείται πιλοτικά με τα σεμινάρια των 400 ωρών στην Ε.Α.Ε., για όλη την εκπαίδευση και εργασία, είναι ειδικεύσεις πρόχειρες και γρήγορες που φουντώνουν κυνικά το εμπόριο ελπίδων για εργασία, μια πρακτική που αποτελεί την αποθέωση της λογικής της αγοράς, με φορείς τα ίδια τα δημόσια πανεπιστήμια και θύματα τα παιδιά.
.
Αύριο, για να καλυφθούν τα «κενά» σε οποιοδήποτε εξειδικευμένο επαγγελματικό τομέα, θα αρκούν 400 ώρες επιμόρφωσης ώστε να καταστεί κάποιος ικανός να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις του γιατρού, του ψυχολόγου, του δασκάλου.
.
Η ιστορία αυτή αφορά ολόκληρη την εκπ/κή κοινότητα και λειτουργεί σαν πειραματικό εργαστήρι για ευρύτερες ιδιωτικοποιήσεις και επιχειρηματικές δράσεις σ’ όλο το φάσμα της εκπαίδευσης. Σε λίγο η φράση «δωρεάν παιδεία» θα καταστεί το συντομότερο ανέκδοτο.
Είναι φανερό λοιπόν ότι όλο το εκπαιδευτικό κίνημα οφείλει να υψώσει μέτωπο αντίστασης στις πρακτικές μορφές που παίρνει η ιδιωτικοποίηση της γνώσης και των πανεπιστημίων.
.
.
Συντονισμένα να απαιτήσουμε:
- Να διακοπεί η λειτουργία όλων των 400ωρων προγραμμάτων «εξειδίκευσης» τώρα!
- Να ανοίξει ο δρόμος για τη μετεκπαίδευση όλων των εκπαιδευτικών, όλων των βαθμίδων και ειδικοτήτων (εκπαιδευτικοί ειδικοτήτων, σχολικοί νοσηλευτές, ψυχολόγοι, κοινωνικοί λειτουργοί, και ειδικό βοηθητικό προσωπικό ) στα διδασκαλεία και τα παιδαγωγικά τμήματα της χώρας, με αυξημένο αριθμό εκπαιδευόμενων για να καλυφτούν οι ανάγκες στην ειδική αγωγή.
- Να αναβαθμιστούν οι σπουδές στα διδασκαλία ώστε να περιλαμβάνουν όλες τις σύγχρονες εξελίξεις στην Ε.Α.Ε με ενεργό ρόλο των μετεκπαιδευόμενων στην επιλογή και τη διαπραγμάτευση των γνωστικών αντικειμένων
- Να στελεχωθούν πλήρως όλες οι σχολικές μονάδες ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης με μόνιμο προσωπικό με πλήρη εργασιακά και ασφαλιστικά δικαιώματα (από καθαρίστριες και τραπεζοκόμους μέχρι εκπαιδευτικούς, ψυχολόγους, λογοθεραπευτές κλπ)
- Να διευρυνθεί ο θεσμός των τμημάτων ένταξης και να στελεχωθούν πλήρως με εκπαιδευτικούς και ειδικό επιστημονικό προσωπικό ώστε να προχωρήσει η ένταξη όσο το δυνατό περισσότερων ΑμΕΔ στο κοινό σχολείο.
.
ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ
.
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ Η ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΣΑΜΙΟΣ ΕΥΗ ΤΣΕΤΣΕΚΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια:


listen...

Pedro was born blind and unable to talk, walk or do many other things